ללמוד איפה הכסף האבוד שלכם

קמפיין חדשות לדרך ומטרתו להשיב לאזרחים את "הכסף האבוד" שלהם. כיום, ההערכות מדברות על מיליארדי שקלים שממתינים לבעלים החוקיים שלהם. כיצד תוכלו לאתר את הכסף שלכם ומה צריך לעשות כדי למשוך אותו?

כיצד מגיעים למצב שבו "כסף נאבד"?

כחלק מהניהול הפנסיוני שלנו לאורך החיים, אנו מפרישים כספים רבים לטובת קרנות מנהלים וקרנות פנסיה. לא אחת קורה מצב שבו כספי החיסכונות נשכתי בצורה כזו או אחרת ולבסוף הם לא מגיעים לבעל הקרן.

הר הכסף הוא קמפיין שמטרתו לאתר את אותם כספים אבודים שנעלמו בדרך, ולהשיבם לבעלי הזכויות.

ישנם מקרים רבים בהם אנו יכולים להגיע למצב שבו כסף נותר ללא השגחה, ונופל בין הכיסאות: מעבר בין דירות, הגירה של ישראלים לחו"ל, שינויים בבעלות החברה או סגירתה, החלפת סוכן ביטוח, קרוב משפחה שנפטר, תיעוד לקוי של המעביד ועוד.

חישוב כולל

מה עלינו לעשות על מנת שנוכל ללמוד איפה הכסף האבוד שלנו?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הבית של חברת הר הכסף ולהשאיר את הפרטים שלכם.מדובר בפרטים כמו שם מלא, מספר תעודת זהות, שנת לידה, דואר אלקטרוני וטלפון נייד לטובת קבלת הממצאים.

לאחר השארת הפרטים ואישור תקנון האתר, חברת הר הכסף תתחיל בתהליך איתור הכספים. עד 21 ימי עסקים, ותקבלו דוח מלא שמכיל את כלל הממצאים בנושא, והשורה התחתונה שלשמה התכנסנו: האם יש כספים ששייכים לנו ולא ידענו עליהם. בהנחה וכן, הדוח יפרט את מיקום הכספים ואת גודל הסכום המדובר. כמו כן, מעבר לנתונים היבשים הללו, צוות המומחים שלנו יעדכן אתכם האם אתם נמצאים במסלולי השקעה טובים שיפיקו עבורכם את המירב וממליץ לכם על מקומות טובים לחיסכון כלכלי בהתאם לדרישות שלכם.

מדוע אנו ממליצים על שירות זה?

מעבר לסיבה הברורה שמדובר בתהליך שבסופו מאתרים עבורכם סכומי כסף (שלעיתים עשויים להגיע לאלפי שקלים) ששייכים לכם ועד כה לא הייתה לכם גישה או מושג בנושא, החברה מתנהלת בצורה יעילה למדי:

כל לקוח לקבל יחס אישי בדמות דוח מפורט שמתאים לצרכים האישיים שלו. באמצעות הדוח תוכלו לחסוך דמי ניהול רבים, ולתעל את כספי ההשקעה שלכם לאפיקים יותר אפקטיביים עבורכם.

לאחר קבלת הדוח, תוכלו לפנות לחברות שמחזיקות בכסף האבוד שלכם, ולקבל אותו בחזרה.

מיליארדי שקלים נותרו "ללא בעלים", בדרך כלל כי מדובר בהשקעות או חסכונות שמבוצעות לטווחי זמן ארוכים וממושכים. תוכלו להימנע ממצב כזה בקלות, בלי המתנה של שעות ארוכות בכל אחת מחברות הביטוח השונות. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הכסף,להשאיר את הפרטים שלכם ולהמתין לקבלת הדוח. הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים שהצליחו להשיב לעצמם עשרות אלפי שקלים "שנאבדו" במרוצת השנים מסיבות כאלה ואחרות.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים