סטודנט – כך תנהל את הזמן נכון

אם אתה מתחיל ללמוד בקרוב באוניברסיטה או במכללה, טבעי שתרצה לעשות כל מה שאתה יכול כדי להצליח. אף אחד מאיתנו לא היה רוצה לבזבז את הזמן שלו ככה סתם ולכן נשאלת השאלה מה באמת צריך כדי להצליח. האם העניין הוא רק לבחור את התחום הנכון לך? או שאולי לוותר על העבודה כדי להקדיש את כל כולך ללימודים? כל הפתרונות האלה נכונים, אך מעבר לכל אלה, יש עוד נקודה חשובה והיא: ניהול הזמן בצורה נכונה. עד השלב שבו אנחנו מתחילים ללמוד באוניברסיטה, החיים מתנהלים פחות או יותר על מי מנוחות, כי כמה מטלות כבר יש לנו? עם זאת, ברגע שבו אדם הופך להיות סטודנט הוא צריך בדרך כלל ללמוד, לעבוד וגם לתחזק את דירת השותפים שבה הוא גר. בנוסף לכל אלה, יש גם תקופות שבהן יש צורך להתכונן למבחן ולכן טבעי שלא מעט אנשים פשוט ילכו לאיבוד מול כל המשימות הללו. אתה חושש שזה יקרה גם לך? אם כך, עכשיו זה הרגע להתחיל לתכנן נכון את הזמן שעומד לרשותך.

איש קורא ספר

מה אתה עושה בכל רגע?

אומנם אתה לא חייב לדעת מה אתה עושה בכל רגע בחיי היומיום שלך, אך יחד עם זאת, כן הגיע הזמן שתכיר את עצמך קצת יותר לעומק. האם אתה לומד טוב יותר בבקרים? או שאתה דווקא מהאנשים שמעדיפים ללמוד בלילה ועושים את זה טוב יותר בשעות הקטנות? בנוסף, האם את הקניות לבית אתה יכול לעשות בצורה יעילה יותר אונליין וכך לחסוך על העניין הזה לא מעט זמן? אם תשים לב לכל ההרגלים שלך ואם תתחיל לראות איפה אתה "נמרך" ומבזבז זמן, תוכל להתחיל לשנות הרגלים. כמו כן, אנחנו גם מציעים לך לבחור מראש את מקורות הלימוד שלך. בצורה כזאת, בכל פעם כאשר תתיישב ללמוד לא תצטרך לבזבז שעות ארוכות בחיפוש אחר מקורות לימוד שיהיה כמה שיותר אמינים ונכונים לך.

איך אתה מעדיף ללמוד?

עוד נקודה שעוזרת לנצל את הזמן כמו שצריך ושמסייעת הרבה פעמים להגיע להישגים טובים יותר, זו השאלה איך אתה מעדיף ללמוד. האם אתה לומד טוב יותר כשאתה לבד? או שאתה מעדיף דווקא ללמוד עם חברים? יש לקחת בחשבון את כל הפרטים הללו שכן אם אתה רוצה ללמוד עם חברים, זה ידרוש ממך גם להתאים את עצמך לאחרים מבחינת לוח הזמנים. בסופו של דבר, אם הדברים מתוכננים ואם אתה גם לומד מקצוע שאתה אוהב ושאתה יכול להיות טוב בו, אין שום סיבה שלא תצליח. אחרי הלימודים תוכל לבחור מה לעשות עם כל הידע שרכשת, ואתה יכול להיות בטוח שהדברים תלויים, בסופו של דבר, רק בך ובמה שתבחר לעשות איתם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים