איך ללמוד הכל על איביי בקורס אינטרנטי

איביי היא בין הפלטפורמות הגדולות ביותר בעולם היום של מכירה וקנייה של מוצרים. לכן, לא מן הנמנע שרבים הם האנשים שרוצים להבין את האתר ואת המערכת שמפעילה אותו בצורה עמוקה ובסיסית כאחד. כדי לענות על צורך זה, נפתחו עשרות אתרי אינטרנט בשפות שונות וחברות מיוחדות המתחמחות בלימוד האתר והנגשת המידע הרלוונטי בצורה ברורה ופשוטה. אז, כיצד נלמד הכל על איביי בקורס אינטרנטי.

 

אתרי אינטרנט בהם ניתן ללמוד הכל על אייבי

ישנם לא מעט אתרים באנגלית העונים על הצורך בלימוד האתר איביי חלקם חינמיים וחלקם בתשלום אך כולם מספקים שירות נהדר, כעת נציג מספר אתרים נהדים בהם ניתן ללמוד הכל על איביי

 

eBay’s seller center

אתר האינטנט הזה הוא המקום המושלם להתחיל בו את דרככם במוכרים באיביי. למעשה האתר הזה הוא חלק מאתר באיביי ובוא תוכלו למצוא פרטים רבים על התהליכים הראשונים והחשובים אותם מומלץ לעשות כדי להצליח באיביי. לדוגמא: מומלץ לצלם לפחות 4 תמונות מזוויות שונות של כל חפץ אותו אתם מתכוונים למכור.

 

eBay radio archive

אתר האינטרנט הזה הוא מיוחד במינו. שכן, הוא למעשה מכיל אלפי הקלטות של פודקאסט מבית איביי. בו, תוכלו ללמוד ממיטב המומחים על הדרכים הטובות ביותר לניהול העסק שלכם, ובנוסף תוכלו ללמוד על כל הפוליסות של איביי המשפיעות על הדרך בה אתם מתנהלים באתר. בנוסף, בכל שבוע משתחררים שני פרקים כאשר האחד ביום שלישי והשני ביום חמישי.

 

יוטיוב

יוטיוב היא פלטפורמת סרטונים שבמבט ראשון לא קשורה לעולם המכירות באיביי. אולם, באתר ישנם אלפי סרטונים מיוצרים פרטיים. בהם, תוכלו ללמוד על איביי מ-א' ועד-ת'. פוליסות, שיטות מכירה, דגשים ועוד ועוד ועוד. שימו לב כי יוטיוב יכול להיות מקור ידע נהדר אך הוא גם מלא בשרלטנים, לכן שימוש באתר לא בהכרח ישפר את הדרך בה אתם מוכרים.

 

קבוצות פייסבוק

אמנם, בשנים האחרונות פייסבוק מאבד מאחיזתו בשליטה ברשתות החברתיות. אולם, עדיין קיימות מספר עצום של קבוצות לכל נושא ובינהן מספר בלתי מבוטל של קבוצות בהן ישנו תוכן רב, רלוונטי וידידותי על איביי. בנוסף, בפלטפורמה זו, תוכלו לבקש עזרה ישירה ממומחים לאיביי. כמו ביוטיוב שימו לב כי גם בפייסבוק ישנו המון ידע לא נכון או לא רלוונטי.

 

ישראסופורט

ישראסופורט הינו אתר המיועד ללימוד איביי על כל רבדיו. החל משיטות מכירה מתקדמות וחוקים חשובים באיביי, ועד ליווי צמוד לאחר פתיחת העסק שלכם. למעשה, בישראסופורט תקבלו תמיכה מלאה וייעודית במיוחד בשבילכם מרגע ההחלטה לפתיחת עסק באיביי ועד לרגע בו תחליטו לסגור אותו. אז למה את מחכים, למידע נוסף על ישראסופורט הדרכות אינטרנט הכנסו לאתר ותתחילו את קורס האיביי המושלם.

מובלים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם