איך יועץ קידום אתרים יכול לסייע לכם?

כבעלי עסק, במקרים רבים אתם בטח שואלים את עצמכם: "מה זה בכלל SEO?" או "למה אני בכלל צריך שמישהו יעשה את זה בשבילי?" ואולי אפילו "כמה כסף אני אמור להשקיע בקידום האתר שלי?" על כל השאלות האלו, יועץ קידום אתרים מוסמך ובעל ניסיון יכול לענות ולהזניק את החשיפה האינטרנטית של העסק שלכם.

 

מה זה בעצם יועץ קידום אתרים?

בעבר היו רק יועצי פרסום ושיווק. הייתם פותחים עסק והם היו חושבים מה לשים במודעה בעיתון ובמקומון ואיזה תעלול שיווקי אפשר לעשות כדי שהלקוחות ייקנו יותר במרכולים. אבל הזמנים השתנו. היום, מרבית הרכישות ומרבית החשיפה שלקוחות מקבלים ממותג מסוים ומעסק מסוים הם בעיקר דרך הרשת ומי שבעל ידע ונסיון לקידום החשיפה ברשת הוא יועץ קידום אתרים (SEO Consultant).

 

למה אתם צריכים את זה בכלל?

בעידן הדיגיטלי, כמעט כל אתר צריך אופטימיזציה כדי לקבל דירוג טוב יותר בקרב מנועי החיפוש -ואם לא להיות במקום הראשון לפחות להיות בדף הראשון. חשבו על זה לרגע מהצד של גוגל, גוגל מעוניינת להיות מנוע החיפוש הרלוונטי ביותר, ובשל כך עליה לספק ללקוחות את התוצאות המתאימות ביותר עבורם. על כן, אם יש חנות אינטרנטית שמוכרת תכשיטים שנכנסים אליה אלפי לקוחות ביום ועוד חנות תכשיטים שאיש לא נכנס אליה כבר שנה, בוודאי שגוגל תרצה להציג את החנות הפופולרית ללקוחות. והיא עושה זאת באמצעות האלגוריתמים המשוכללים והמורכבים שלה. מומחה לקידום אתרים יהיה אחד אשר מכיר את העקרונות המרכזיים לפיהם גוגל מדרגת את האתרים שלה בתוצאות החיפוש ויודע איך להשתמש בעקרונות אלו כדי למקסם את הפוטנציאל של העסק.

 

אז איך זה עובד בתכל'ס?

חישבו על התהליך שאתם עוברים כאשר אתם מעוניינים לבחור ספק חדש או בעל מקצוע חדש. אתם מתקשרים לחברים שלכם ומחפשים המלצות מהניסיון שלהם. לאחר שצמצמתם את האופציות שלכם והתמקדתם אתם בודקים ברשת לגבי ביקורות נוספות וחוות דעת כלליות ולאחר מכן בוחרים את מי שקיבל אצלכם הכי הרבה נקודות. הדירוג במנועי החיפוש עובד כך בדיוק. למעשה, יועץ לקידום אתרים יגביר את האיכות של האתר שלכם, את הפופולריות שלו ואת שביעות הרצון של הלקוחות מהאתר וכך למעשה היועץ באמצעות פעולותיו מורה לגוגל להציג את האתר שלכם במקום גבוה יותר.

 

אז למה אני לא יכול לעשות את זה לבד?

אתה יכול. יש המון חומר מקוון ומחקרים עצומים שנעשו לגבי אלגוריתמי החיפוש ורתימתם למטרתנו.

 אבל, בדומה לשיווק ופרסום, ההבדלים בזמן הנדרש ובאיכויות בין מי שבוחר לעשות לבד לבין מומחה שלמד את התחום שנים רבות והתעסק בו הם אדירים הן מבחינת התוצאות והן מבחינת התהליך. בנוסף, טעויות של טירונים עלולות לגרור עונשים מגוגל מה שייפגע משמעותית בדירוג, שיועץ טוב יודע להימנע מהן.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים