ללמוד איך לאתר נזילות

איתור נזילות ונזקי מים, הינו תהליך המורכב מקורס שלם ונרחב המסביר את כל הנזקים העלולים להיגרם, החל מהתאוריה של כל הבעיות האפשריות, נזקי המים השונים ומעל הכל הדרכים לאתר ולתת הצעות יעילות למניעת נזקים כאלו בעתיד.

החומרים הנלמדים בהכשרת מאתרי נזילות

איתור נזילות היא פעולה הדורשת ידע רב בתחום האינסטלציה לרבות שימוש במכשור מתאים ומתקדם.

מכאן, שאיתור נזילות אולי נראה כמו פעולה פשוטה, אך אחרי שמכירים לעומק את הנושא, מדובר על עולם שלם ועל אחריות רבה וכבדת משקל.

שביל של מים

רוצים ללמוד לאתר נזילות ? זה מה שמחכה לכם :

מהתאוריה למעשים : 

ראשית כמו שכבר צוין לעיל, בכל קורס תלמדו באופן תאורטי את הבעיות והנזקים השונים הנגרמים כתוצאה מנזילות, בהתאם לסוג הנזילה, ומעל הכל הדרכים לאתר את הנזילה באופן מדויק.

ייעוץ הניתן על ידי מאתר נזילות מוסמך :

כל מאתר נזילות, מעבר לאיתור מדויק של הנזילה, צריך לתת חוות דעת מקצועית הכוללת בתוכה דרכי טיפול לכל נזק שהתגלה, לרבות בדיקה מקיפה במתחם שמא ייגרמו נזילות נוספות בהמשך, ומתן ייעוץ לטיפול בנזקים עתידיים העלולים להיגרם.

שימוש במכשירים מתאימים לאיתור נזילות :

כחלק מהעובדה כמאתרי נזילות, כל אחד נדרש לדעת ולתפעל מכשור מתקדם המתאים לביצוע העבודה. על כן במהלך הקורס נלמדים הדגשים לתפעול מכשיר לרבות שימוש בציוד מגוון נוסף הקיים בארסנל של כל מאתר נזילות, שימוש במד לחץ מים, שימוש במצלמה טרמית, שימוש במד לחות וכלים נוספים.

תקשורת והתנהלות נכונה מול לקוחות :

העבודה של מאתר נזילות לא נגמרת רק בשימוש בציוד ומכשור מתאים, יש לבדוק אל מול הלקוח את כל המידע שניתן לקבל על הגורמים לנזילה, האם בוצעו פעולות חריגות ודברים העלולים לגרום לנזילות בעתיד בעקבות תפעול לקוי של הלקוח.
וכן, מתן הדרכה לביצוע עבודת התיקונים לאינסטלטור המבצע את הפעולה במקום, או לחברת השיפוצים הפועלת לתיקון נזקי המים.

ניתוח נתונים תרמוגרפים :

העבודה עם מצלמה טרמית אינפרא דום, דורשת לא רק ידע בתפעול המכשיר, אלא את היכולת לדעת ולתרגם את הממצאים המקבלים מהמצלמה.

לכן, חלק נרחב מהלימודים כולל בתוכו את היכולת להבין ולנתח בצורה מדויקת את הממצאים המתקבלים.

היבטים משפטיים :

לתחום איתור הנזילות קיימים היבטים משפטיים רחבים, מאתר הנזילות לוקח על עצמו אחריות רבה וזאת מכיוון כי בהתאם להמלצותיו מתקיימות עבודות לעיתים רבות בעלויות כספיות רבות.

לכן, כתיבת הדו"ח צריכה להיות בצורה ברורה וחד משמעית שלא ניתנת להבנה המשתמעת לשני פנים, כמו כן עליו להיות זמין ולתת מענה מדויק ככל שניתן לבעלי המקצוע העובדים במקום.

תמחור נכון :

למרות הרצון לצבור ידע רב ולהיות מקצועי, הקורס מיועד לכלאו הרוצים להפוך לעסק כלכלי בתחום ולכן תמחור נכון הוא חלק בלתי נפרד מכך.
לכן, בקורסים רבים נלמדים שיטות תמחור, עלות כלכלית בהתאם לסוג הקריאה וכיצד מתמחרים בהתאם לשינויים העלולים להתרחש בזמן הקריאה עצמה והמציאות בשטח.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם