ללמוד איך לייצר שליטה מינית

חיי המין הם עולם שלם של אפשרויות, תנוחות והנאה. חלק מהאנשים מקיימים יחסי מין באופן קבוע וחלק מדי פעם, אבל כולנו בסופו של דבר מחפשים להגיע לפורקן ולקיים יחסי מין כחלק מאורח החיים הרגיל שלנו. מיחסי מין אפשר להגיע לאורגזמה מהירה ואפשר גם להעצים את החוויה ולמשוך את הזמן לפני שגומרים. במאמר זה ננסה ללמוד איך לייצר שליטה מינית, על מנת להגביר את ההנאה ולקחת את חיי המין שלנו לפחות צעד אחד קדימה.

גבר ואישה

אנחנו שולטים בחיי המין שלנו, ולא הם בנו

רבים התירוצים ללמה היתה לגבר שפיכה מוקדמת או למה האישה מזייפת אורגזמה. אנחנו נוטים לחשוב שהדבר פשוט "לא קורה לנו" או "זה פשוט קרה", ובנקיטת גישה כזו אנחנו בעצם מנטרלים את המעורבות שלנו בדבר, וזאת פשוט טעות גדולה. לכולנו יש אפשרות ללמוד איך לייצר שליטה מינית, ויותר מזה – זה פשוט כדאי ומומלץ.

לא חייבים יוגה בשביל להירגע

אחד הדברים שמשפיעים מאוד על אופי יחסי המין שלנו הוא נושא הלחץ. גוף לחוץ ומוטרד ירצה רק לסיים עם האקט ולחזור לשגרה שמטרידה אותנו. אולם גוף רגוע וראש שקט יאפשרו לכם לקיים יחסי מין בלי סטופר, להנות מהם עד הסוף, ובהתאם – לאפשר לעצמכם להגיע לאורגזמה בזמן שמתאים לכם, ובלי השפעה חיצונית.

יוגה ומדיטציות מסייעות מאוד בתהליך ההירגעות, אך הן ממש לא חובה בכדי להצליח בו. קחו נשימה עמוקה וקדימה – למיטה.

אופס, מאוחר מדי

גברים רבים מגיעים אל נקודת האל חזור ממנה בלתי אפשרי להמשיך את יחסי המין היות ומתקיימת שפיכה. רבים הגברים שטוענים שהם לא שולטים בשפיכה שלהם, וכאן בדיוק מתחילה הטעות. זהו מהי נקודת האל חזור שלכם, ודעו בזמן קיום יחסי המין לעצור לכמה רגעים שניה לפני שהיא מגיעה. הדבר הזה יעצים את הרגשת התשוקה ויאפשר לכם להמשיך לקיים את האקט מבלי לגמור מהר, וכך בעצם אתם מבטיחים לעצמכם רכבת הרים של חוויה מינית.

ללמוד איך לייצר שליטה מינית – חיזוק שרירי רצפת האגן

פעולת חיזוק שרירי רצפת האגן מיועדת לגברים כמו שהיא מיועדת לנשים. ברגע שתשלטו בשרירי רצפת האגן, מובטחת לכם שליטה מינית גבוהה יותר. תוכלו לשלוט בפעולת האשכים שבעקבותיה מתווצרת שפיכה, ולהבטיח הנאה ארוכה ומענגת הרבה יותר.

הגדלת הפין

דרך נוספת להגביר את ההנאה ולייצר שליטה מינית היא הגדלת הפין. מה שהיה פעם כרוך בניתוחים מסובכים, הרדמות ותהליך החלמה לא פשוט ולא קצר, היום נמצא בצורת טבליות, תרסיסים וקרמים למיניהם שמאפשרים הגדלה של איבר המין באופן טבעי.

איך? הכירו את חברת XtraSize. החברה מתמחה בייצור תכשירים טבעיים להגדלת הפין, ומבטיחה הנאה מוגברת ושיפור מתמיד של חיי המין שלכם.

המוצרים של חברת XtraSize הם בשורה של ממש, ואתם מוזמנים לגלוש לאתר האינטרנט של החברה ולהתרשם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים