מה עדיף ללמוד בעריכת דין ואיפה כדאי להתמחות

החלטתם ללכת ולעשות תואר ראשון במשפטים? מתלבטים באיזה תחום להשתלב ולקחת חלק? מתלבטים איפה הכי כדאי לכם להתמחות? סימן שאתם לא לבד. אלו השאלות והדילמות שמאפיינות את כל הסטודנטים והבוגרים שנמצאים בשלב שלכם. אנחנו כאן כדי לעזור.

לימודי משפטים

אם אתם מעוניינים לקחת חלק בעולם המשפטים, אם אתם רודפי צדק או אם יש לכם חוש לטיפול בבעיות שונות ומעניינות – סימן שאתם מתאימים ללימודי משפטים! תואר במשפטים נחשב לתואר יוקרתי במיוחד, וכיום תוכלו ללמוד אותו בעשרות מקומות ברחבי הארץ – החל ממכללות שונות ועד אוניברסיטאות שונות ומגוונות.
השאלה הנשאלת כעת היא באיזה תחום של עולם המשפטים עליכם לקחת חלק? האם בתחום המקרקעין נדלן, האם בתחום הפלילי, האם בתחום דיני המשפחה או בכלל בתחום המיסים והבנקים  – עומדות בפניכם מגוון רחב של אפשרויות, כאשר לכל אחת ואחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה. ראשית, הרשו לנו לציין כי לימודי משפטים, בדומה ללימודי רפואה בחלק הזה, אינם מסמיכים אתכם להיות עורכי דין בתחום מסוים בלבד. את ההסמכה העיקרית שלכם בתחום אתם עושי בעיקר בשלב ההתמחות. עם זאת, בשנה השלישית ללימודים ברוב מוסדות הלימוד, יכולים הסטודנטים לבחור חוגים והרצאות בתחומים שונים – כאלה שמעניינים אותם יותר לעומת נושאים אחרים.
ציוד משפטי

איפה כדאי להתמחות?

שלב ההתמחות נחשב לשלב קשה וחשוב במיוחד. כולם בלי יוצא מן הכלל, שואפים לעשות את ההתמחות שלהם במשרד או בגוף נחשב כמה שיותר – מה שיעניק להם את היתרון שהם צריכים בתחילת דרכם בעולם המשפטים. יש כאלה שיעדיפו לעשות את ההתמחות במשרד פרטי גדול, יש כאלה שיעדיפו לעשות אצל הפרקליטות ויש כאלה שיעדיפו לעשות זאת תחת המדינה – כל אחד והעדפותיו הוא. החשיבות הרבה שיש למקום ההתמחות שלכם, עשויה להשפיע על שלוש השנים הראשונות שלכם בעולם המשפטים – גם בהיבט הניסיון שתצברו וגם בהיבט המשכורות שתרוויחו.
משרד עו"ד אורדן, הוא אחד מהמשרדים הנחשבים והמבוקשים ביותר בארץ, לביצוע התמחות בתחום המיסים והבנקים. התמחות במשרד עו"ד אורדן, תעניק לכם את האפשרות להיחשף ללקוחות ולחברות הגדולות ביותר בארץ, לעבוד עם עורכי הדין ורואי החשבון החזקים ביותר במשק הישראלי, וכמובן לצבור את הניסיון האדיר שאתם זקוקים לו בתחילת הדרך.

כמובן שלא כל אחד יוכל לבצע התמחות במשרד עו"ד אורדן, גם לאור הביקוש הגבוה וגם לאור הדרישות הגבוהות. אם אתם מעוניינים לעשות התמחות איכותית וטובה, להשיג לעצמכם יתרון יחסי בשלב הכי חשוב בחיים העסקיים שלכם, וכמובן ללמוד מהטובים ביותר – הגישו עוד היום את קורות החיים שלכם ובקשו לבצע התמחות במשרד! כך תוכלו להבטיח לכם חוויה מסחררת, לא פשוטה יש להגיד, אך כזו שתוציא מכם את הטוב ביותר!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם